czwartek, 16 sierpnia 2012

Goodies


 Moje nowe lakiery z Golden Rose. Mogę je polecić z czystym sumieniem, bo dają fajny, intensywny kolor i są całkiem trwałe jak na taką cenę (3 zł z groszami). Wybrałam mocne, letnie kolory: niebieski, śliwkowy i kanarkowy. Jest ich jednak znacznie więcej i myślę, że każda dziewczyna znajdzie coś dla siebie. Przy najbliższej okazji zaopatrzę się jeszcze w czarny kolor, co by jesienią i zimą nie razić kolorowymi pazurami...
 Oj, przepraszam bardzo za jakość, ale światło mi widocznie nie sprzyjało. Jednak do rzeczy: kolejnym kosmetykiem w mojej kosmetyczce stała się mascara Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look (co za nazwy, no pięknie). Cóż, nie jest to może jakaś naj, naj, naj mascara, ale jestem z niej zadowolona- szczególnie, że nie chlasnęła mnie po kieszeni. W promocji w SuperPharm dokupiłam ją za 9,90.


A oto gwiazda dzisiejszego posta: moja Piękna Idealna Wymarzona i Długo Poszukiwana Torebka. Zamówiłam ją we wtorek, a dzisiaj już majestatycznie leży na najwyższej półce szafki, spoglądając z góry na wzgardzony plecak Pumy, zszarganą szkolną torbę i kolorowy kuferek z czasów podstawówki. Owo cudeńko pochodzi ze sklepu internetowego etorebka.pl. Mogę tak jeszcze długo pisać i się zachwycać, ale poprzestanę na wzdychaniu po cichu.
No i jeszcze na koniec moja Hipsterska Czapa (zwana tak dla użytku własnego). Jest dość śmieszna- ma a la skórzaną fakturę i daszek z jakiegoś bliżej nieokreślonego, lśniącego materiału. Jestem miłośniczką nakryć głowy więc nie dziwota, że i to dołączyło do mej rozrastającej się kolekcji. Czapa pochodzi z H&M.

Cóż, to nie wszystkie nowostki w moim dobytku: mam jeszcze dwa swetry, ale nie udało mi się ich sfotografować tak, by wyglądały choć w połowie dobrze jak w rzeczywistości. Teraz potrzebuję jeszcze tylko parki i sztybletów (no i czarnego lakieru.. no i może jeszcze...) i będę w zupełności szczęśliwa :)

A u Was co pojawiło się w szafie i kosmetyczce? Jeszcze coś letniego- korzystając z wyprzedaży- czy może już jesienne cuda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz