wtorek, 3 lipca 2012

Simple summer

Uwielbiam białe sukienki! Biel jest pięknym, uniwersalnym i eleganckim kolorem i nadaje się na prawie każdą okazję. Z radością noszę kolejne białe rzeczy, które ładnie komponują się z moją opalenizną, rozświetlają cerę, latem nie powodują, że spływam potem... Są idealne.
Postanowiłam zrobić mini cykl białych sukienek. Zaczynam od tej najprostszej i najmniej wydumanej. Mimo to- nadaje się do wszystkiego! Jak widzicie- dobrze sprawdza się w polu, a macie moje słowo, że z marynarką i obcasami/lordsami daje fajny efekt w 20 sekund- żadnego kombinowania, nic na siłę. I kto powiedział, że starych ubrań nie można dobrze wykorzystać? Tą sukienkę mam od wieków, a noszę ją nadal, czy to do szkoły, czy to do lasu- i zawsze jest mi w niej wygodnie. Jedynym problemem jest nie pobrudzenie jej- nie wiem czy wiecie, ale na śnieżnobiałej bieli bardzo szybko widać wszelkie zabrudzenia...
(ph: Mariusz Koliński Photography- wearing old dress from ?)

5 komentarzy:

  1. witaj Julio ;)

    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, przecudowne są te zdjęcia;) Piękności;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Those pictures are beautiful! You are beautiful :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from Berlin

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze sukienki nie widac w calosci :C Ale jestes bardzo sliczna i uwielbiam Twoje wlosy !
    Obserwuje i bedzie mi bardzo milo, jesli w wolnej chwili wpadniesz na mojego bloga :)
    Caluje

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam biel. Piękni ludzie wyglądają w niej pięknie.
    Podoba mi się najbardziej ostatnie zdjęcie, jest takie prawdziwe i na nim jesteś najładniejsza.

    OdpowiedzUsuń