sobota, 21 lipca 2012

Wish list

Już mam parę rzeczy, które "absolutnie i koniecznie" muszę mieć. Szukam i szukam, i chyba znalazłam odpowiednie...
1. Torba listonoszka, koniecznie camelowa. Nieoczekiwanie znalazłam taką w Pull&Bear. Boziu, ześlij pieniążek ;x

2. Sztyblety. Zdjęcia nie mam, ale wyszperałam jedne w C&A. klik Niestety, gdy weszłam do sklepu zobaczyłam tylko japonki i balerinki, a trochę boję się kupować przez internet.. Ale widzą mi się sztyblety i to bardzo (wiem, wiem, są już dosyć długo modne i wcale nie jestem oryginalna...).
3. Parka. Widzi mi się ta: klik. Stradivarius, niezbyt droga. Przymierzę i ocenię ;)

Cóż, wszystkie te rzeczy są przeze mnie wybrane z myślą o jesieni. Nie ma się co dziwić, skoro pogoda jest jaka jest, a lipcowe wieczory kojarzą mi się z babim latem i wrześniem. Miejmy nadzieję, że lato jeszcze nam się pokaże i pozwoli mi zapomnieć o kurtkach i kozakach ;)

PRZYPOMINAM O AUKCJACH :)
Sukienka w geometryczne wzory
Kamizelka z falbanami, H&M
Spódniczka z "piórek"
Sukienka bombka z tiulem
Bluzka z nadrukiem, Reserved
Golf z różami 3D na dekolcie
Srebrna spódnica bombka
Brązowe bolerko
Piaskowe bolerko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz