niedziela, 15 lipca 2012

Na sprzedaż ;)

Hej kochani!
Ostatnio strasznie zaczęła mnie irytować wysypująca się zawartość mojej szafy, z której nosiłam nie więcej niż połowę ubrań. Dlatego też zmobilizowałam się i postanowiłam posprzedawać rzeczy które z jakiegoś powodu nie są mi na nic potrzebne- a to za małe, a to niepasujące do niczego w mojej szafie, a to zbyt takie, siakie i owakie jak na moje gusta :) Dzisiaj wystawiam je na allegro, jak już się z tym uporam to wrzucę linki. Tymczasem- poniżej możecie obejrzeć trochę ubrań i jeśli coś Wam wpadnie w oko- napisać bądź upolować na allegro ;)
 
Sukienka z Vero Moda (firmy Kashion) 49.90 ,-

Tą sukienkę możecie pamiętać z jednego z pierwszych postów na moim blogu. Na początku byłam nią zachwycona, lecz potem się okazało, że to zdecydowanie nie styl dla mnie. Sukienkę polecam, jest wygodna, nie podciąga się w nieodpowiednich miejscach, pięknie leży i jest w idealnym stanie. Rozmiar 34 (S), 49,90 ,- (początkowa cena 99,90 ,-)
http://allegro.pl/show_item.php?item=2493517861


Kamizelka z H&M, 29,90,-
Ta kamizelka jest prześliczna, delikatna, falbaniasta, beżowa... Sprzedaję ją z bólem serca, ale nie widzę sensu w trzymaniu jej na wieszaku. Miałam ją na sobie kilka razy, jest w idealnym stanie :) Rozmiar 34, ale z powodzeniem może pasować na 36- mi jest mocno luźna. 29.,90,- (początkowa cana 59,90,-)
http://allegro.pl/show_item.php?item=2493518506

Spódniczka New Yorker 34,90 ,-
Ta spódniczka wymiata :D I znowu: dlaczego sprzedaję? Jakoś nie mam jej gdzie nosić, ani żadnych butów do niej nie mam... Spódniczka (jak widać na zdjęciu) jest czarna, krótka, z satynową wstęgą w talii. Ciuch jest niewątpliwie interesujący- z cienkich skrawków materiału; ni to listków, ni to piórek. Fajnie się układają przy poruszaniu ;) Znowu: stan idealny (ale trzeba uważać na zamek, żeby się nie wciął w niego materiał!), sprzedam za 34,90 (początkowo 59,90 ,-). Rozmiar oczywiście 34.
http://allegro.pl/show_item.php?item=2493519281
Bluzka z katalogu, 24, 90 ,-

Ta bluzka nie ma u mnie łatwego losu, oj, nie ma. Dlatego postanowiłam oddać ją w lepsze ręce :) Uszyta z połyskliwego, srebrzysto-błękitnego materiału, wygodna, z wiązaniem na szyi. Nie zauważyłam żadnych uszkodzeń ;) Rozmiar 38 (jednak ja z moim 34 także z powodzeniem ją nosiłam), 24,90 ,-. Ceny początkowej nie potrafię sobie przypomnieć ;x
http://allegro.pl/show_item.php?item=2493519876

Jutro dodam więcej rzeczy, chwilowo nie mam siły. W razie czego, możecie pisać na mojego maila (Imlittlemisstrouble@gmail.com) bądź poczekać na linki do allegro.

Zachęcam do zakupu- myślę, że oferuję rzeczy w przystępnych cenach :) Przypominam, że każde ubranie jest w bardzo dobrym stanie i nie będzie tak, że się rozleci po wyjęciu z paczki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz