piątek, 18 maja 2012

Mix 18/05/2012

fot. Spalony Tost
Fot. Vice

Spalony Tost
Igorandandre.blogspot.com
Andrea Seigel ph. Brent Bradshaw
Igorandandre.blogspot.com
Igorandandre.blogspot.com
Igorandandre.blogspot.com
Dzisiaj zostawiam Wam niekoniecznie "modowe" inspiracje. Nie ma też posta z moimi ubraniami, gdyż niestety ta urocza majowa pogoda spowodowała, że dosyć mocno się rozchorowałam. Jednak nie ma strachu- szybko wracam do siebie z kilkoma nowymi  pomysłami.
PS. Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierają, wchodzą na mojego bloga, mówią, że robię coś fajnego a także dzielą się ze mną konstruktywną krytyką. Cieszę się, gdy mogę coś poprawić, udoskonalić, zwrócić na coś uwagę. Mam tylko jedną prośbę do ludzi, którzy nie potrafią tego pojąć: nie wchodźcie na mojego bloga. A jak już musicie- nie zostawiajcie komentarzy. Ok, rozumiem- zrobię, nazwę coś źle- wtedy jak najbardziej, napiszcie mi o tym. Jednak komentarzy celujących bezpośrednio we mnie, w moje zachowanie czy podobne rzeczy nie będę akceptowała. Wkurzam Was- przykro mi! W takim razie wymamroczcie parę obelg pod moim adresem i przerzućcie się na coś, co Wam sprawi przyjemność.
                                                                                                            Pozdrawiam, Julia :)


                                                  A już jutro wieczorem... Dżem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz