sobota, 12 maja 2012

I have a dream...

... A song to sing.
Nie mogłam się powstrzymać, wpis o moich wymarzonych ciuchach być musi. Jako że chwilowo nie mam zdjęć (komórkowe się nie liczą!), po prostu pokażę Wam, co mi w duszy gra. Jestem pewna, że też spodobają się Wam moje fanaberie...
Black Milk Leggins.
Leginsy ze słynnym "Pocałunkiem" Klimta? Szaleństwo! Szczerze powiedziawszy, jest to jeden z moich ukochanych obrazów. Gdy tylko zobaczyłam te zdjęcia na BlackMilk, dostałam białej gorączki...

Lity Deezee
Piękne i delikatne lity w kolorze pudrowego różu już od dawna chodzą mi po głowie. W dodatku sklep Deezee oferuje takie buty w przystępnej cenie- zapłacimy za nie 189 zł. Gdybyśmy zamarzyły o oryginalnych litach Campella, wyłożyć musiałybyśmy ok. 550 zł.
Ramoneska, H&M
Ramoneski nie odpuszczę. Jest tak niesłychanie uniwersalna, klasyczna i wygodna, że nie obędę się bez niej. Poszukuję teraz jakiejś w internecie- obym ją znalazła!
Swimsuit Black Milk
Ten kostium kąpielowy zobaczyłam w "J&J fashion show". Zwraca uwagę, jest niebanalny i można go nosić jako bluzkę (ah, nie, przepraszam! Złe sformułowanie! JAKO BODY!)- np. do krótkich spodenek. Fantastyczny, prawda?

2 komentarze:

  1. Twoje posty śmieszą mnie umiarkowanie, jednak ten rozśmieszył mnie na tyle, że aż muszę dodać komentarz. Kochanie, a raczej droga FESZYN LOŁWER, strój kąpielowy jako bluzka? Uwierz, że nie. Nie można go nosić jako bluzki, prędzej jako body. Ktoś tu się musi douczyć, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, dzięki za zwrócenie uwagi! Masz rację, oczywiście, chodziło mi o body. Jaki ze mnie głuptas, że użyłam innego sformułowania. Bardzo się cieszę, że mój blog doprowadza Cię do takiej radości. I owszem, muszę się douczyć. Cieszę się, że mam zaszczyt rozmawiać z tak niewątpliwym modowym ekspertem, jakim zdajesz się być. Szkoda tylko, że piszesz z anonimowego, może w innym wypadku mógłbyś/mogłabyś mnie wyszkolić...?
      PS. Czy "lover" czytasz jako "lołwer"? Może mój angielski jest kiepski, ale ktoś tu się musi douczyć, prawda?

      Usuń